30 Temmuz 2013 Salı

37+6 : Bitti mi ?

Bitti mi seninle can cana günlerimiz , minik kelebeğim ? Tam 37 hafta 6 gün geçirdik ve bugün kavuşuyoruz Allah izin verirse ! İçimde buruk bir sevinç var, kalbimde kelimelere dökemediğim duygular...
Seninle tanışmayı nasıl heyecanla bekliyoruz, bilemezsin.Gelişinle hayatımızı nasıl değiştireceksin , ben yarın bu saatlerde napıyor olacağım  düşünmekten kendimi alamıyorum.

Senin yanımda olduğunu ilk öğrenişim, sabırsızlıkla beklediğim ilk hareketlerin , içimde büyüyen hayatı izlemek ömrümün en zevkli günleriydi. Şimdi belki çok daha güzel günler bizi bekliyor seninle.... Hiçbir şey bilmiyorum. Korku,heyecan,merak içindeyim. Sabah nasıl olucak? Seni gördüğümde ne hissedeceğim ? Sen de beni çok sevecek misin?

Sağlıcakla seni kucağımıza almayı diliyorum benim küçük mucizem , yarınım , mutluluğum , umudum.....


Senin için hazırladığım kapı süsün ve anı defterin....



Hastane hurçlarımız....





13 yorum:

  1. yarın doğum mu var? hadi inşallah sağlıkla atlatıp alırsın kızını kucağına.
    ben de 23 haftalık hamileyim. kapısı süsüne ve anı defterine bayıldım. böyle bir kapı süsü istiyorum ama ne yazık ki bulamadım, el becerim de malesef yok :(
    çok tatşı olmuş odanız, güle güle büyüt annesi kızını.
    benim de bir oğlum olacak nasipse, daha odamız hazır değil bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için . Ben kapı süsünü ve anı defterini kendm hazırladım, çok zor değil ve çok keyifli bebeğim için bişeyler yapmak. Size de hayırlı doğumlar dilerim inşallah..

      Sil
  2. canım baştan sona tüm yazılarını okudum, bugünmüş doğumu derin bebeğin. hadi inş. sağlıkla gelsin dünyaya...

    YanıtlaSil
  3. ismiyle yaşasın inşallah! didemcim sağlıklı doğumlar..ne güzel sen kavuştun darısı başıma! :) iyi bakın birbirinize! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederiz. Kavuştuk darısı sizee inşallah

      Sil
  4. ara ara takip ettim meleğinle yolculuğunu... bizde oğluşumla sizi yaklaşık 1 hafta geriden takip ediyoruz ha bugün ha yarın bir telaş bizde kavuşmayı bekliyoruz...dilerim çok kolay bir doğumun ve rahat bir lohusalığın olur...bebeğini ve seni şimdiden çoook tebrik ediyorum:)Allah bir ömür sevdiklerinizle sağlıkla bir arada yaşatsın inş.sizi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim bu güzel dilekler için , inşallah size de sağlıkla kavuşursunuz. Sevgiler

      Sil
  5. uzun zamandır blogunuzu severek ve büyük bir heyecanla takip ediyorum...mutlu sona geldiniz nihayet.. Allah Derin bebeği size bağışlasın ve sağlıkla büyütmeyi nasip etsin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . Mutlu sonumuza kavuştuk çok şükür, çok güzel bir duygu.. Amin inşallah güzel dileğinize de

      Sil
  6. meraba hocam sevda ben, allah hep yüzünüzü güldürsün bebeginizin ve sizin güle güle büyütün.allah size bagıslasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevdacım, teşekkür ederim amin canım inşallah

      Sil
  7. ah ne guzel heyecanlar... ınan bende hamılelıgım bıtıyor dıye oyle uzuluyırdum kı... sonrasında da kımseye veremedım kızımı hatta babası bıle tutsun ıstemıyordum hem bende kalsın hem benım kucagımda olsun ıstedım..ki, hala oyle ama :) işte annelik bu koca sıpa olacaklar ama hala bebecik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyleri hissetmişiz ,, gerçekten şimdi de bebeğimi kimselere vermek istemiyorum.. Anne olmak çok güzel Sevgiler

      Sil