23 Ağustos 2013 Cuma

VUSLAT !

DERİN kızım, kelebeğim,benim minik avokadom,  265 gün sonra seninle kavuştuk !
Öyle çok maceralı bir doğum hikayemiz yok. Klasik , planlı bir sezeryanla doğum !
30 Temmuz 2013 Salı saat 13.00 , evlilik yıldönümümüzden 1 gün önce seninle buluşmaya karar verdik !

30 Temmuz gecesi son kez seninle can cana uyuduk. Sabah 8'de Melek Teyzenle uyandık, son kez kilo kontrolü ve kuaförün yolunu tuttuk.
 Oje,allık , fondöten dışında makyaj yapabilirim, doktorumuzdan izin aldık !
Saçlarımızı fönletip hafif makyajımızı yaptık. E madem her şey planlı süsümüzden ödün vermeyelim.



 Saat 10.00 da hastane odamıza yerleştik , Melek Teyzenle odamızı süslemeye başladık. Kapı tülünü ,kapı süsünü astık, o minik beşiğinin ayak ucuna tülünü yapıştırdık.. Puset lavanta keselerini,kurabiye sepetini, anı defterini ve diğer süsleri keyifle hazırladık. Annem,babam,ananem,kocacım ve senin ilk anlarını ölümsüzleştiren Sena ablan geldiler.






Saat 13.00 o yeşil önlüğü giyme vakti. Almaya geldiler . Ameliyathanenin kapısında vedalaştık. İçerde 7 kişilik bir ekip bizi bekliyordu. Anestezi uzmanı bana nerdeyse hiç hissettirmeden iğnemi yaptı. Korku ve panik içinde olduğumu anlayan doğum doktorum önce beni sakinleştirdi, ne yapacağını anlattı sonra perdenin arkasına geçti. İngilizce öğretmeni olduğumu öğrenen ve konuşmayı çok seven anestezi uzmanıyla başladı muhabbet bembeyaz kaplı seni doktorun avuçlarının arasında görene kadar !







Doğdun !




Ameliyathane çınlıyor sesinle, merakla bekliyorum seni görmeyi. Hemşire yeşil örtünün içinde getirdi seni bana.Göz göze geldik sağ gözünün yarısını kapatmış örtünün arasından. Beni görür görmez sustun! Dikkatle baktın bana cam gibi yeşil gözlerinle ! Elini tuttum ... O an , beni hemen tanıman , dünyanın en özel insanı olduğumu hissettirdin bana ! Hafızamın en DERİN'lerindesin o bakışlarınla...

Sen gittin babanla tanışmaya, ameliyatım devam ediyor , doktorum arada bir beni yokluyor ne durumdayım,neler olduğunu merak ediyorum, her şeyin fazlasıyla yolunda olduğunu söylüyor.




Odamızdayız. Gözbebeğimiz sensin, gelenler önce seni görmek istiyor...Gördüğüm en güzel yenidoğan bebeksin !

Ve ameliyattan 8 saat sonra...İlk ayağa kalkışım.. Karnımdaki o acı...
30 Temmuz 2013 ; hayatımın hem en zor hem en güzel gecesi...

Hem en büyük acım , hem en DERİN mutluluğum...




24 gündür birlikteyiz, DERİN'li günlerimize alışmaya çalışıyoruz. Harika bir emzirme deneyimi yaşıyorum.
Her an birlikte , koyun koyuna , süt kokularıyla , binlerce kez şükrederek , giderek bağlanarak yaşıyoruz.
Uykusunda gülümseyen, sadece benim kollarımda kendini huzurlu hisseden, emmeyi hiç reddetmeyip doymak bilmeyen , bakmaya , koklamaya doyamadığım bir minik kuzu! İpekten yumuşak saçları, kadife teni, mis kokusu , masum bakışları , yumuk yumuk elleri...

Seni hayatla paylaşmak çok zor gelecek
Hatalarım olacak ama hep çok seveceğim seni
En kıymetlim olacaksın , en DERİN'lerde
Seninle ilk karşılaşmamızı hiç unutmayacağım
Sen de hiç unutma

                            Sevgiyle
                               Annen...






17 yorum:

  1. Güzelim 2 aydır heyetliydim ama çok merak ediyordum şimdi bi heycanla okudum kızıma bi kez daha aşık oldum
    kelimelerin bittiği yerdeyim ne desem bilemedimki Derinimi seni öpüyorum Alya Masal kızımı heycanla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok geçmiş olsun , umarım iyisindir şimdi bebeğinle. Derinle öpücüklerini aldık, Alya Masal'ını sağlıcakla kucağına alman dileğiyle, ben de senin doğum hikayeni heyecanla bekliyorum inşallah

      Sil
  2. maşallah sonunda kavuşma gerçekleşmiş. ömrü bahtı güzel olsun inşallah.
    ben de oğluma kavuşmayı sabırsızlıkla bekliyorum ama daha var, inşallah vakitlice gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım biz kavuştuk, darısı oğlunla sana inşallah, çok öpüyorum

      Sil
  3. "seni hayatla paylaşmak çok zor gelecek" yaaa çok ağladım ben bu cümlede!!!!

    derin'in upuuuuzun çok sağlıklı çok mutlu çok huzurlu bi ömrü olsun.....allah ayırmasın sizi birbirinizden.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğum sonrası daha bi ağlak oldum ben de Pelincim, hormonlarımın etkileri devam ediyor.
      Güzel dileklerine amin diyorum, size de sağlıcakla kavuşma diliyorum

      Sil
  4. Didem'im,canım geçmiş olsun.Doğum hikayeni okadar içten duygulu ifade etmişsinki ,inan tüylerim ürperdi.Anne olanlara o anı yaşattığın için sana çok tşk. ediyorum.Derin, çok şanslı bir çocuk.Çok mükemmel anne ve babaya sahip oluyor.Allahım bozmasın.Hepinize sonsuz mutluluklar ve sağlık dilerim.Kızını ve seni öpüyorum.

    Öğretmenin :Zahide Alkan Özder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim öğretmenim,taze anneliğin heyecanıyla yazdıklarımı beğenmenize sevindim ne de olsa sizin öğrencinizim. Amin inşallah güzel dileğinize biz de Derin'imle sizi öpüyoruz

      Sil
  5. Didemcim tebrik ediyorum seni ve aileni,umarım Derin bebeğin güzel fotolarını ilerleyen zamanda paylaşırsın,çok geçmiş olsun mutluluklar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sanırım sen Rukiyesin, çok teşekkür ederiz. İlerleyen günlerde paylaşıp, Derinle tanıştırıcam sizi . Öpüyorum

      Sil
    2. Evet ben Rukiye öptm kocaman seni ve kızını da...

      Sil
  6. didem hanım tebrik ederim sizi...Allah Derin bebeği size bağışlasın... sağlıkla büyütün inşallah.. çok tatlı bir bebek :)) samimi yazınızı uzun zamandır bekliyordum zaten.. size Derin bebekle mutlu, sağlıklı bir ömür diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok sağolun. Çok güzel şeyler dilemişsiniz. Amin inşallah

      Sil
  7. Doğuma giriş,hazırlıklar,siz süpersiniz gerçekten.Allah sağlık,hayırlı uzun ömürler versin kuzunuza.Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Burcu Hanım. ilk bebeğim olunca her şey özel olsun istedik. Amin inşallah içten dileğinize

      Sil
  8. Her zaman şık olan Didem Hanım :) size ve bebeğinize bayılıyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bengüşüm , öpüyorum

      Sil