19 Temmuz 2013 Cuma

36.hafta : Hazırlıklar

2800 gramı geçtin bundan sonra haftada 100-150 gram almanı bekliyoruz kelebek ! Kıkırdakların kemiğe dönüşüyor. Doğduğunda seni sıcak tutması için bol bol yağ tuttun haftalardır ! Ayva tüylerinin çoğunu döktün ! Öyle büyüdük ki  bir honeydew yutmuş gibi oldum. (Honeydew : bir çeşit kavun )
Bu hafta odan geldi ve kuruldu , bir güzel temizlendi . İnceden inceye yerleştiriyorum . Yaptığımız alışveriş listesi tamamlandı . Doğum çantası bir yandan hazırlanıyor ve kapının hemen yanında yerini alıyor.
Haftada bir NST 'ye gidiyorum.Şimdiye kadarki sonuçlar çok güzel , henüz doğum kanalına girmemişsin.Doktor randevularımızın tek konusu artık doğum. Nasıl başlar, sancı nasıl bişeydir,hangisi gerçektir, nasıl devam eder? O kadar çok soru var ki ama hiçbirinin cevabı tek değil. Her kadına her gebeliğe özgü cevapları var. Bakalım biz neler yaşayacağız seninle little lady'm..

 Karnımın yamul yumul şekil değiştirmesi , göbeğimin üzerindeki dalgalanmalar o kadar sıklaştı ki yanımda birisi varsa hemen dikkatini çekiyor.. Ritmik hareketlerinse günde 3 defa. Sabah öğle akşam egzersizlerini hiç atlamıyorsun. Maaşallah sana !





  Bu da seninle ilk anne-kız kombinimiz kuzum ! Allah izin verirse hastanede benim takacağım tacım ve senin sevimli mi sevimli şapkan !



2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ben de 23.haftalık hamileyim. Bebek odanızı merak ettim. Bizle paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Hayırlı olsun , sağlıklı gebelik haftaları dilerim. Henüz fotoğraflama fırsatım olmadı . Hazır olunca fotoları paylaşıcam inşallah

    YanıtlaSil