11 Temmuz 2013 Perşembe

35.hafta : Benim Little Lady'm

Enerji seviyem ve uyku düzenim öyle bir dalgalanma halindeki ben bile bu halime şaşırıyorum. Bazı geceler çok rahat olup,uykumu tam alabilirken,bazen en olmadık saatlerde sebepsizce uyanıyorum. Gece kuşu hallerimde tv de ne bulduysam izliyor veya senle ilgili okuduklarımı tekrar okuyorum...
Aniden bulduğum yere oturma hissi geliyor, o an sanki bacaklarıma tonla baskı yapıyorlar...
Yere düşen her şeyden nefret ediyorum ve ne kadar dikkat etmeye çalışırsam eğilmemek için o kadar çok şey kayıyor elimden....
Şimdiye kadar hoplaya zıplaya geçirdiğim günler 1 haftada değişti,sanırım artık hamile olduğumu anlıyorum!

Nihayet deterjanını aldım ve kıyafetlerini bir güzel yıkayıp ütüledim. Gözümde o kadar büyümüştü ki hiç de zannettiğim kadar zor olmadı. İlk kez bu kadar çok ütüyü keyifle yaptım. O minik ayaklar için patikli pantolonların, fırfırlı ,taşlı ,süslü,pullu zıbınların, cicili bicili tulumların.... Ne güzel şeyler almışım sana !
Hepsini tekrar takrar sevdim ütülerken.

 Deterjanını uzun araştırmalarım sonucu Klar aldım, aslında deterjan demek doğru olmaz tamamen doğal bir çamaşır yıkama sıvısı. Ceviz sabunundan yapılıyor,kokusuz ,doğal olduğuna inandım,kullanan annelerin yorumlarına güvendim,umarım öyledir.

Odan hala gelmedi,bu hafta sonu bekliyoruz.. Bu hafta kurulmuş olursa odanı yerleştiricem.Odan yok ama portatif beşiğin geldi.Tam sana göre , little ladyler için.. Hemen kurup oturma odamızın baş köşesine yerleştirdik.
Hastane çantam için eksiklerim var ve bu hafta onları tamamlamam gerekiyor ... Ve sonra süslemelerin var ... Biz hazırlıklarımızı tamamlamadan gelme olur  mu minik kelebek ...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder