3 Temmuz 2013 Çarşamba

34.hafta : Eve dönüş !

Aile saadeti ile geçen kısa ama güzel bir tatilden sonra eve döndük. İlk kez yaz tatilimi kendi evimde geçirmiş olacağım.Çocuksuz ev hanımı hallerimin keyfini çıkarmaya ve seninle ilgili tüm detayları yavaş yavaş yapmaya başladım. O kadar çok şey var ki kafamda umarım sen gelmeden hepsini tamamlayabilirim.34.haftaya girdiğimiz şu günlerde en acilinden hastane çantamız hala yok, lohusa pijamamız yok, kıyafetlerin hala yıkanıp ütülenmediği gibi deterjanın da alınmadı ne alacağıma henüz karar veremediğimden.Bu haftadan itibaren çok hızlı olmam lazım.

Artık seni parça parça zor görebiliyoruz kontrollerde, sadece üst bacağın,sadece karnın gibi bölge bölge gösterebiliyor seni doktorun 2500 gramlık bir tombik olduğun için.

Ben ne durumdayım? Arada bir gelen braxton-hicks kasılmaları ile birlikte bazen de belim ağrıyor. Bunların dışında çok şükür iyiyim. Bu haftadan itibaren senin iyilik hareketlerini saymaya başladık. Sabah,öğle ,akşam yemeklerden sonra 10 hareketin olup olmadığını saymam gerekiyormuş.Hep 10 u aşıyorsun hatta sabahları daha kahvaltı yaparken başlıyor ritmik hareketlerin. Bazı hareketlerinse canımı acıtıcak kadar güçlü!

Haftalar ilerledikçe doğumla ilgili merakım ve korkularım artıyor. Allah izin verirse müdahelesizce dünyaya getirmek istiyorum seni . Doğumunu an be an yaşamak ve ilk ben karşılamak istiyorum seni. Okuduğum bilgilere göre '' bir bebeğin annesiyle olan birincil bağlantısı ilerde hissettiği duygusal güvenliğine etki ediyor. Anneleriyle bağ kuran bebekler ileride en hızlı öğrenen ve mutlu olan kişiler oluyorlar. Ve yine bu bebekler doğumdan hemen sonra  annelerinden uzaklaştırılanlara göre daha dışa dönük ve kendine yetebilen yetişkinler haline geliyor.''

 Dilerim hayal ettiğim gibi müdahelesiz başlar her şey ve senle bi daha hiç kopmamacasına bağlanırız.











Bu da bizim minnoşun giderek büyüyen ayakkabı koleksiyonu



2 yorum:

  1. Canim bnce acele et kiyafetler konusunda cunku daha sonra utusu susu busu cok yorulursun.deterjanda organik olsun yada sabuntozu beveklericin.asla yumusatici kullanma alerjen etki yapar.kolay gelsin.normal dogumu tercihet harika bi duygu:)sumeyra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya geç kaldım hemen bu hafta başlıyorum hastane çantasına ve kıyafetleri yıkamaya deterjanını da aldım dün ... Güzel tavsiyelerin için teşekkür ederim öpüyorum

      Sil