28 Haziran 2013 Cuma

33.hafta : Denizle tanışma

Bu hafta denizle tanıştın küçük kelebek. Seninle ilk , bebek bezsiz son tatilimiz !
Senin hazırlıklarına başlamadan, temmuz sıcaklarına gelmeden , doktorundan muza binmeden, para-sailing yapmadan(!) denize girebileceğim izni gelince kısa bir tatile neden olmasın dedik !
O kadar hızlı başladım ki 4gün boyunca normal insanlar ne yapıyorsa ben de yaptım kendime güvenip (hamilelere hasta gözüyle bakılmasından hiç hoşlanmıyorum). Ama vücudum bana 33.haftada olduğumu, dinlenmem gerektiğini dün hatırlattı. Bugün deniz molası , sanırım artık zorlaşmaya başladı.

Başın aşağıda olmasına rağmen eğilmek çok zor
Rahat uyuyabileceğim bir şekil bulmak çok zor
Bir yerden kalkmak,doğrulmak, dönmek çok zor
Yürürken zarif bir kadın olmak çok zor







 Sen büyüdükçe, her geçen gün seni daha çok hissettikçe artıyor sana olan bağlılığımız.
  Ellerimi hiç çekmek istemiyorum senden,zorlukların en güzel zorluklar...
Öperim o buruşmuş,yumuk ellerini...



6 yorum:

  1. ay ne güzel görünüyosun..benim tatil fotolarını göstersem içler acısı :) doğru ya bu bebek bezsiz son yazımız.......

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim pelin, eminim sen de çok güzel bi hamilesindir.. Bu mutluluk herkesi güzelleştirir. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok tatlısın anne adayı

    YanıtlaSil
  4. maşallah çok tatlısın hamilelik çok yakışıyor size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , ben de zorluklarına rağmen çok sevdim bu dönemi

      Sil