5 Haziran 2013 Çarşamba

30. hafta : Son On !

Bugün itibariyle seninle tam 7 ayı geçirdik küçük kelebek ! Son 10 haftanın içindeyiz , bundan sonra büyüme hızın yavaşlayacak. Artık beynin o kadar karmaşık ve gelişmiş bir yapıda ki bugün doğsan ( Allah korusun ) görebilir,duyabilir,hatırlayabilir ve öğrenebilirsin.

Tekmelerin o kadar güçlü ve enerjik ki geceleri senin uyarılarınla dönüş yapıyorum. Uyumadan önce bi 15 dakika kadar bacak egzersizi yapınca huzursuzlanmıyorum. Uykusuz gecelerimle böylece vedalaştım.

Bu hafta ilk uçuşumuzu yaptık kelebeğimle. Neyse ki stres olmadan bir sandviç-çay molası süresinde bitiverdi.
Baban sen ve ben ilk dansımızı yaptık. Kocaman göbeğimle pistin kavuşamayan tek çiftiydik.
İlk kez bir düğüne seninle katıldık.Klasik müzik dinleyelim derken , 3 gün boyunca  ''Ankara'nın bağları'' na maruz kaldık. :)
Allah izin verirse, 40 mevlidinde giyip bir küçük prenses edasıyla salınacağın veya içinde hep uyuyacağın elbiseni, küçük bonesini, ayakkabını aldık ananenle ...

Gelmesini heyecanla beklediğim odanı seçtik ... Bakalım beğenicek misin annecikle-babacağın zevkini....
Bize göre artık sırf sana ait olduğu için o oda çok güzel...
Tombik bir kadın olmak senle olduğum için çok güzel ....
Babanla sarılırken kavuşamamak aramızda sen olduğun için çok güzel...
Güzelliklerin buraya sığmayacak kadar çok kelebek, hasretle öpüyoruz....











5 yorum:

  1. Sağlıkla, sıhhale gelsin kuzucuğunuz, harika bir şey, eviniz yakında mis kokacak;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ya çok tatlısınız seviyorum yazılarınızı bebeciğinizi heyecanla bizde bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederz mürvet hanım , inşallah sağlıcakla gelsin kuzucuk , evimz şenlensin

    YanıtlaSil
  4. Gülten hanımcım çok teşekkür ederim beğenmenze sevindim.. Annelik heyecanı çok güzel

    YanıtlaSil
  5. harika görünüyorsun canım maşallah. resimlerinde sen de çok tatlısınız.

    YanıtlaSil