12 Haziran 2013 Çarşamba

31.hafta : Kalsiyum !

Bulantılarım bittikten sonra yediğim onca peynir , yoğurt , içtiğim süt ve aldığım kalsiyum desteğine rağmen yine de yetmedi rezervlerim ve dünden bu yana minik kelebekle sızlanıyoruz diş ağrısıyla.. İlaç , anestezi alamayacağım düşüncesi de sanki çaresizliğimi daha da artırıyor. İşte böyle kimi zaman umutsuz,kimi zaman ağlak,kimi zaman mızmız dolanıyoruz evde...

Dünkü kontrolümüze göre minik kelebeğim 2000 gramı geçmiş, pozisyonunu değiştirmemiş başı aşağıda,o tonton poposunu göbeğimin tam ortasına dayamış, ayaklarını ,dirseklerini çeşitli yönlere savurarak büyüyor daralan karnımda.Yaklaşık bir ananas  ağırlığında..Babasına küsmüş o gül yüzünü göstermedi bu kez.Akşamları daha çok ilgi istiyor nazlı kelebek...
Ne renk olduğunu, ne  kadar olduğunu çılgınca merak ettiğim , o ipeksi yumuşaklığına dokunmak için can attığım saçların uzuyor,ayak tırnakların şekillenmiş ve gözlerinin renkli kısmı ışığa tepki veriyor. Loş ışıkta açılıyor, parlak ışıkta kapanıyor.

Artık doktor kontrollerim daha sık, seni daha çok görebileceğiz. Göbeğim akşamları o kadar gerginki hiçbir şeyin içine sığamıyoruz sanki. Sıcak hava herzamankinden fazla geliyor. Geceleri gelen kramplara alıştım. Şimdiye dek 6,5 kilo aldım. Zorluklarınla , güzelliklerinle bu haftayı da böyle tamamladık. 




     Kızımla kına gecesindeyiz...


                Minnoş yeğenim Hanzade









Dünyadaki hiçbir çiçek , hiçbir inci senin kadar güzel değil kelebek.... Senden başka hiçbir şey bizi bu kadar mutlu gösteremez...


                              30 haftalık koca göbeğim


2 yorum:

  1. resimleri gördükçe heycanlanıyorum bi daha bidaha okuyorum
    bende böle olacam diorum mutlu oluyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın ben de ilk aylarda nasıl görüneceğimi çok merak ediyordum , 30 lu haftalar çok uzak gibi geliyordu, meğer ne yakınmış hemen geçiverdi. İnşallah sana da hızlı ve keyifli gebelik haftaları diliyorum canım

      Sil