29 Mayıs 2013 Çarşamba

29.hafta : Uykusuz !

 Uzun bacaklı bebeğim benim , sadece bacakların 30 cm miş. Kıvrılmış uyuyosun. Hatta uyuduğunda rüya bile görüyormuşsun. Muhtemelen beni, babacığını ve seni öpmemizi görüyorsun rüyanda.

Bu hafta bir butternut squash ağırlığındasın :) Dünkü ölçüme göre 1350 gram.Kemiklerinin sertleşmesi için her gün benden 250 mg kalsiyum alıyorsun. Ben de her zamankinden daha fazla alıyorum kalsiyumumu.

Bu hafta seninle ilk uçak yolculuğumuzu yapıcaz inşallah. Umarım seni korkutmadan sağa salim gidip dönebiliriz. Heyecanlıyım çünkü minnoş kızıma odasını alacağız.Heyecanım seni de sardı ki acayip hareketler yapıyorsun içerde.. Başın aşağıda olduğu için tam olarak nerde ne var hissedemiyorum ama çok merak ediyorum seni kelebek...
Seni merak edeyim derken huzursuz bacak sendromu oldum sanırım :) Ben yatar yatmaz başlıyor bir çok böceğin bacağımda dolaşmaya başlaması ve hareket ettiğimde geçiyor. Hareket halindeyken uyuma ihtimalim olmadığı için kalkıp gün boyu tembellik ettiğim ,yapmadığım işlerimi yapıyorum. Dün gece yığılmış çamaşırlar ütülendi, bi önceki gece elbiselerim düzenlendi bu gece neyle uğraşacağım bakalım ?






      O minik ayaklarını bekliyoruz heyecanla , sabırla,  keyifle ...


 


     Kelebeğimin fiyonklu-fırfırlı eşofman takımı...


     Senin tavuklarını severim ,çok özlediğim o tombul yanaklarını öperim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder