8 Mayıs 2013 Çarşamba

26. hafta : En güzel göbüş !

 
O güzel gözlerini de açmış benim kuzum ! Ciğerleri artık hava tenefüs edebiliyor,kalbi bir ceviz büyüklüğünde.Beyin dalgaları doğmuş bir bebeğin dalgaları ile aynı...

Sadece takla,tekme ve yumrukla kalmayıp , göbek bağıyla da oynuyor ! İçerde neler yaptığını delice merak ettiğim bir top marulum var benim ...

Göbüşlü olmanın bu kadar keyifli olabileceğini hayal bile edemezdim. Şimdi hayal bile edemediğim güzellikte günlerimiz var caaanım kızımla. Aklımda olan ne varsa hepsinde kızım var ! Kitap fuarına gidip isim treni almam gibi !
Sırt üstü yatmamdan hiç hoşlanmıyor, geceleri sayısız şekil değiştiriyorum. Yine de halen uykusuz geceler başlamadı , deliksiz uyuyorum.Her gece yatmadan kremleniyoruz. Tam o sırada hareketleri tavan yapıyor, kocimle mutlu oluyoruz.







          Sen varsın diye mi güzel bu bahar minik kelebeğim ? Yüzümüzdeki gülümsemeler hep senden mi ?




İnci kızımın dolabına katılan tulumlardan bazıları



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder