1 Mayıs 2013 Çarşamba

25.hafta : Fındık Burunlu Kızım

Benim minnak ağızlı , fındık burunlu kızım ;
O siyah beyaz ekranda bile o kadar güzelsin ki , seni kollarımda o ağzı ve burnu yerken hayal ediyorum şimdi. Bir de tombul yanakların var karşımdaki son fotoğrafında. Dün seni uzuun uzun izledik doktorumla.Bütün vücudunu tek tek anlattı bana, bütün merak ettiğim sorularımı cevapladı, test sonuçlarımı değerlendirdi. Çok şükür ikimizde sağlıkla devam ediyoruz bu keyifli yolda.

763 gramlık bir tombul yanaksın sen , yaklaşık bir karnabahar büyüklüğünde.Saçların çıkmaya devam ediyor. Kaş ve kirpiklerin de var.

Mis kokulu yemyeşil çimlerin olduğu , apaçık aydınlık günlere uyandığım , seninle olmanın keyfiyle her uyanışımda umutla dolduğum pespembe günler geçiriyoruz canım kızım... Senin bakımınla zorluklarınla ilgili söylenen milyonlarca gereksiz cümle var etrafımda . Kendi tecrübelerini anlatmaktan kendini alıkoyamanları mecburen dinliyoruz ama duymuyoruz. Biliyorum ki sen bana özelsin, seninle her anımız bambaşka olacak tıpkı şu an parmaklarımın altında bana söylemek istediklerin gibi.

Bu hafta annen neler giymiş?




      Bunlar da  yüzlerce kez elime aldığım , yanımdan ayırmaya kıyamadığım , içinde oluşunu hayal ettiğim canım kızımın sevimli gardrobu...





 




2 yorum:

  1. ÇOK CİCİ :):)
    BUNLAR BAYILDIMM BAYIDLIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok cici benim kızımın gardrobuuu , çok teşekkür ederiiz

      Sil