22 Mayıs 2013 Çarşamba

28.hafta : Gül yüzünü gördük !


Dün senin o gül yüzünü gördük , benim dolgun dudaklı minnoş kızım. Yerin daralmış , o uzun bacaklarını sığdıramamış olmalısın ki bir gözünün üzerine atmışsın. 1204 gram olmuşsun. Maaşallah sana !

Görüntülerini kaydettik , eve gelip defalarca izledik , izlemeye doyamadık... o surat ifadenin değişmesi, ağzını açıp kapayışın, dudağını sallandırışın, bacağını gözünün üzerinden hafifce kenara çekişin, hepsini ayrı bi heyecanla seyrettik

Her geçen gün bizi doğuma daha da yaklaştırıyor küçük kelebek .Vücudun beni görmek, duymak , bana özgü kokuyu tanımak ve sütümü tatmak için hazırlanıyor. Biz de heyecanımızın tepe noktasında bekliyoruz seni.

Bu hafta itibariyle 3.trimestere başlamış bulunuyoruz. Seninle yolculuğumuzun son ve bi o kadar zor geçeceğe benzeyen dönemi.. Geceleri uykuya dalmak artık o kadar kolay değil, ne yöne yatsam seni rahatsız ediyorum ki beni itiyorsun. Bacaklarımda sanki küçük böcekler dolaşıyor, kramplar giriyor. Kısa cümlelerle konuşmak zorunda kalıyorum, çünkü nefesim uzun cümle kurmaya yetmiyor...

Ama seni görmek var ya , her şeye değersin , minnak kızım !





Hamiş olup da esprili t-shirt giymemek olmaz !









2 yorum:

  1. Didem meraba
    bloğunun hepsini okudum bayıldım
    bundan sonra deli gibi takip ederim eminim...
    demk kızın olacak bizimde 2 haftaya belli olur sanırım nasıl mutlu oldum seni tanıdığıma...
    tekrar memnun oldum

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim evet inşallah bi kızımız olucak en kokoşundan :) ben de seni takipteyim çook memnun oldum, öpüyoruz kızımla

    YanıtlaSil