15 Mayıs 2013 Çarşamba

27.hafta : Kıpır Kıpır

Dünyaya bir daha gelecek olsam nasıl bi hayat isterdin sorusuna kim ne derdi bilmiyorum ama ben yine içimde kıpır kıpır beni sallayan annelik heyecanını yaşamak isterdim... Senin benimle olduğunu öğrendiğim anı, seni ilk hissedişimi, ilk tekmelerini, hıçkırıklarını ...Can cana yaşadığımız bu güzel günler bittiğinde çok özleyeceğimi biliyorum.

Şuanda bir Rutabaga ( bir çeşit şalgam ) kadar olan küçüğümün kollarımda olduğunda ne hissedeceğimi çok merak ediyorum . Acaba o da beni çok sevecek mi ?


Bu hafta bebişim kendini dışardan da görülebilir şekilde göstermeye başladı. Göbeğimin üzerindeki dalgalanmaları izlemek harika bişey. Sadece seni hissetmekle kalmayıp görüyoruz da küçük kelebek...Hatta bazen pür dikkat kesiliyoruz hiç bir anını kaçırmamak için...



           Elazığ'ı geziyoruz kızımızla....






        Göbeğim ve sen giderek büyüyorsunuz, hıçkırıyosun bazen , sanırım yerin epeyce daraldı kendine yer açmaya  çalışıyorsun ve bunları yaparken beni inanılmaz mutlu ediyorsun ....



          Her gittiğimiz yerden  kendimizi tutamayıp sana birşeyler alıyoruz. İşte cicilerin !








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder