24 Nisan 2013 Çarşamba

24. hafta : Yepyeni bir gardrop hazırlığı


 24.haftaya başladık bugün minik kelebek. 636 gramsın bugünkü ölçüme göre. Bir mısır koçanı kadar oldun .Vücudun yavaş yavaş şişmanlıyor e tabii ben de :) Yakında ikimizde tombullaşmaya başlıcaz.Cildin halen incecik ve transparan.Ağzın ve dudakların daha duyarlı, bugün o minnacık ağzını açışını gördüm. Sanki bişeyler arıyor gibiydin. Şeker tarama testi yapılacağından seni biraz aç bırakmış olabilirim minik ağız :)
El ve ayak tırnakların yavaş yavaş uzamaya başladı ve şu ana kadar kapalı olan burun deliklerin açılıyor. Bu hafta akciğerlerindeki kan damarların da gelişimini tamamlamış olucak inşallah.

Artık biliyorum ; seni göreceğim zamanı ve heyecanımı hissedip hemen yüzünü bize dönüyosun. Hiç nazlı değilsin benim minnak ağızlım. Sen de merakla hep bize baktığından profil resmini alıp kime benzediğini konuşmak bir sonraki ultrasona kaldı.

Minnak ağızlımın oda hazırlıklarına en azından kafamda başlamış bulunuyorum. Çoğunlukla düz çizgileri olan ama kenarından köşesinden kokoşlukları olan sedef ve somon rengi bir bebek odası düşündüm.Umarım hayata geçirebiliriz.

 Kızımın giderek büyüyen gardrobu babasının hiç hoşuna gitmiyor. Kendisine ayrılan küçük dolaptan da yakında atılacağını düşünüyor.Haksız da değil galiba :) Bakalım ben bu hafta ne kadar büyüdüm?






    Kızımın gardrobundan : Carter's ve Zara Kids takımları






Güzel olan bu mini minnacık kostümler mi yoksa senin gelişini beklemek mi küçük kelebek ? 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder