10 Nisan 2013 Çarşamba

22.hafta: Lucky girl !

 450 gram mı olmuş benim bir zamanlarki haşhaş tanem .Çok özledim. Çok mutluyum.Çılgınca darbelere maruz kalıyorum tekme mi yumruk mu yer değiştirme mi , ne olduğunu henüz ayırt edemediğim.

 Spaghetti squash denilen bir kabak çeşidi kadarsın.Dudakların, gözkapakların ve kaşların daha da belirginleşmiş. Çıkmasını heyecanla bekleyeceğimiz o minik diş köklerin gelişmeye başlamış kelebeğim.
Her muayene sonrası çekilen fotoğraflarına bin kere baktım. Giderek büyüyen gardrobunu açtım,kıyafetlerini döktüm,tekrar tekrar katlayıp kaldırdım.Seninle konuştum, şarkı söyledim. İçimden de konuşsam beni duyacağına inandım.
Artık hiç yalnız değilim. Nereye gidersem benimle olmana, hayatımı anlamlandırmana bayılıyorum.

Bu hafta hayatımıza anlam katan 2. güzel şey de Amerika'dan Cheryl Teyzen ve Steve amcandan sana gelen hediyeler oldu.Bizi düşünmelerini, heyecanımızı paylaşmalarını, gönderdikleri o güzellikleri hangi kelimelerle süsleyeceğimi , nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum..

To CHERYL and STEVE :
We're really grateful to you for being so kind, so thoughtful, so nice. When I opened the parcel and saw the beauties , I was almost crying . In spite of distances between us, I can feel your sincere profoundly and I believe that you 're a part of our family, too. And I really loved your sentence ' I hope KATE will like the dress ' :) I'm looking forward to see this dress on Kate,soon. Thank you so much again....
                Love
                   Didem&İso &Kate


Bu güzel sürprizden sonra bakalım ben bu hafta neler yaptım, nasıl göründüm,bol fotoğraflı bi gün olsun.






                             '' Ben ne kadınların şairiyim ne de erkeklerin
                 Ve Kadın olmanın da erkek olmak kadar önemli olduğunu söylerim
                             Ve hiç bir şeyin anne olmak kadar önemli olmadığını ...! ''
                                            Walt Whitman, Kendime Övgü
                          Hayatıma en güzel anlamı katan, canım kızıma







4 yorum:

  1. maşallah canım
    Allah sağlıkla tamamlamayı nasip etsin.
    bende 22 haftalık hamileyim :)
    sana gebelikle alakasız birşey sormak istiyorum.

    yemek masanın altındaki halıyı nerden aldın hatırlıyor musun
    benim evim de seninkiyle aynı tarz. halımın başına bir talihsizlik geldi. yenisini almam lazım :(

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim çok sağolun ne güzel aynı heyecanı yaşıyoruz.halımı 3yıl önce kaşmir mağazasından almıştık ama markası kaşmir değil.şimdi baktım. Kukas halı queen collection imiş. Umarım işine yarar
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. canım merhaba,
    artık bu haftaları atlattın doğuma gidiyorsun ama ben daha yeni 23.haftamdayım ve kıyafet bulmakta zorlanıyorum. sen nerden temin ediyordun? hepsi hamile kıyafeti mi yoksa dolabındakileri mi giyiyordun bu haftalarda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , evet ben atlattım darısı sana inşallah! Ben hamileliğim boyunca sadece 1tane hamile elbisesi aldım . Onun dışında bol kesim elbise ve eski kıyafetlerimle yaptım kombinlerimi. Kot pantolon ve kumaş pantolon almıştım bir de gebe mağazasından

      Sil