3 Nisan 2013 Çarşamba

21.hafta : Nİce yıllara !

Bu hafta aşağı yukarı 27 cm sin, kelebek, ultrason muayenene göre 409 gram olmuşsun.Büyükçe bi havuç büyüklüğünde.Nasıl da büyümüşsün, seni görmek için nasıl heyecanlanıyorum, gün sayıyorum bi bilsen.Muayene günü gelmek bilmezken,ultrason dakikaları nasıl öyle hızlı geçiyor anlamıyorum sana doymadan.... Hiç kalkmak istemiyorum o masadan. Eve bir ultrason alasım var  :)  Neyse ki hareketliliğinle bizi çok merakta bırakmıyorsun.

Göz kapakların oluşumunu tamamlamış. Ve güzelliğine güzellik katacak kaşların da var artık. Sağlıcakla gelişimine devam ediyorsun, ne kadar şükretsem az gelir.

Biricik babacığının doğumgününü de kaçırmadın, kelebek. 30.yaşını seninle kutlamanın , mumları üflerken aramızda senin de olmanın ne büyük bir keyif olduğunu resimlerle anlatayım sana.





Yine seni rahat bırakmıyoruz, meraklı ellerimizle :) 








Seninle geçen her gün öyle güzel ki, her biten güne üzülüyorum. Dilerim hep bizimle olursun, dilerim daha nice mumlar üfleriz birlikte, kelebeğim. Oluşumunu yeni tamamlamış tazecik göz kapaklarından kocaman öpüyoruz seni....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder