27 Mart 2013 Çarşamba

20.hafta : Yolun yarısı !


Bugün seninle yolun yarısındayız, kuzum! Kavuşmamıza bi bu kadar daha kaldı.Hem bu heyecanım hiç bitmesin , seni, güzelliğini, saçlarının gözlerinin rengini hayal edeyim istiyorum,hem de bir an evvel kavuşalım, seni koklayıp öpeyim,kollarımda ol istiyorum. Sanırım bu ruh hali de hamilelik hormonlarımın cilvelerinden....

300 gram kadar 17 cm sin bu hafta. Yaklaşık bir muz büyüklüğündesin. Yutkunma hareketlerini artırdın,sindirim sistemin için egzersiz yapıyorsun.Bacakların nihai vücut oranına ulaştı.Artık minyatür bir bebek görünümündesin.
Ve haftanın en güzel haberi son 1 haftadır seni hissediyor olmam. Sen başından beri benim en güzel mucizemdin ama artık ben burdayım diyorsunya işte şimdi gerçek bir mucizesin sen!
Hiç beklemediğim anlarda, birdenbire , kelebeğini unutuyorsun dercesine hatırlatıyorsun kendini.Oysa sen hep aklımda,hayalimde,düşüncemdesin meleğim!
Bu hafta yolu yarılamamızı kutladık babanla güzel bir yemekle.Nasıl görünüyorum?







Seni hiç bırakmak istemiyorum, meleğim ne aklımdan ne de resimlerden de görebileceğin gibi kollarımdan. Hep hissedeyim istiyorum seni. Sen de bizi hissediyor musun güzel kelebeğim, gün içinde senden uzak kalamayan sabırsız anne ve babacığının ellerini ? ? ?


 

2 yorum:

  1. selam :)
    ne kadar güzel görünüyosun öyle maşallah sana :) sen çoktan yolu yarılamışssın bebeğini kucağına aşmana çok çok az kalmış:) hadi bakalım doğsunlar da artık onlardan bahsedelim:) kendine dikkat et tatlım
    seda nam-ı diğer pudis:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim pudis , Evet yolun yarısını da gördük çok şükür. Darısı kucağımıza almaya. Takipteyim seni ve bebeğini :)

    YanıtlaSil