13 Mart 2013 Çarşamba

18.hafta : İkili hayat


Bugün itibariyle 18.haftadayız,kelebek .Hala arada bi sağdan sola,soldan sağa kaymaların ve küçük çırpınmalar dışında o meşhur ilk tekmen gelmediği için sen benim kelebeğimsin. Babycenter' a göre dolmalık bir biber olmuşsun sen. Şöyle 14cm kadar , bol iç alabilecek bi dolmalık biber.
Artık kendimi iyiden iyiye eskisi gibi hissediyorum, sabahları kalkar kalkmaz kahvaltı isminde yeni bi alışkanlığım oldu, güne iyi başlamak için. Kocime yardım ediyorum , artık mutfakta yalnız değil :) Ama hala iştah artışı yok bizde, oldukça makul porsiyonlarımız. O iki kişilik yeme efsanelerine de inanmıyoruz zaten. + 300 kalori yetiyor kızımla bize :) Ama tabii daha düzenli olmalı pregnancy tracker'a göre. 2 saatte bir alarm kurmalıymışım kendime not : Have you fed your baby ?
Fiziksel olarak yorgunluk hissini atsam da , hala çok uyumak istiyorum.En az 10 saat günde. Sen beni duyuyosun diye hep güzel şeylerden konuşuyorum. Hiç bir öğrencime kızmıyorum. Bakışlarımda bile o ifade olsun istemiyorum. Onlar da çok memnun benim bu halimden.

Bu haftanın gezmecesine giderken neler giydim, bakalım nasıl görünüyorum ?

Kızımla hazırlanıyoruz :)







Aslında geçici olan bu ikili hayata öyle alıştım ki,hep devam edicek gibi geliyor bana veya ben öyle olsun istiyorum sanırım. Seninle yaşamak çok güzel kelebeğim . En yakın arkadaşım, en sadık dostum, can yoldaşım,sebeb-i varlığım, iyi ki benimlesin. Ve sen benimle olduğundan beri ben hep böyle gülüyorum....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder