20 Mart 2013 Çarşamba

19.hafta : Aslan kızım benim !


Bugün şöyle bol etli , bol çekirdekli, kıpkırmızı , sulu olsa da yesek kıvamında bir domates kadar oldun meleğim.15 cm ve 240 gram civarındasın, saçların çıkmaya başladı. Seni içinde bulunduğun sudan koruyacak vernix denen balmumsu bir katmanın var, kelebek.

 Günler ,haftalar hızla geçiyor nasıl olduğunu anlamadan.Sen yavaş yavaş büyüyosun , biz de her geçen gün seni daha çok merak ediyor , daha çok özlüyoruz. Sık sık kulakların çınlıyor mu ? Çünkü senden çok bahsediyoruz. Hep konuşmak istediğim sensin. Okulda da hergün ilgi odağı sensin. Öğretmenler odasının tek bebeğisin ne de olsa.

Eğer her şey yolunda giderse, Allah izin verirse, sen Ağustos'ta sımsıcak bi günde bir güneş gibi doğacaksın hayatımıza.Ve bir '' Aslan '' burcu olucaksın. '' Aslan burcunda doğan bebekler doğuştan aktördürler.'' yazıyor. Sen de muhtemelen doğar doğmaz kendine bir imparatorluk kurup, evi yönetmeye başlıcaksın doğuştan getirdiğin asaletin ve lider ruhunla. En sevdiğin cümle : '' Patron benim '' Ama oğlak bi annen olduğunu unutma bunları yaparken, olur mu meleğim :)

Artık keyifle dışarı çıkabilmemin güzelliğiyle bu hafta yine gezdik, yemek yedik, alışveriş yaptık kızımla. Neler giydim, göbüşüm ne durumda ?





Seni görmeyeli tam 3 hafta oldu kelebeğim , sabırsızlanıyorum o minicik gelişimini görmek için... Sağlıcakla bekle bizi....




2 yorum:

  1. didemcim bir türlü fırsat bulup nerdeyse aylar önceki çağrını yanıtlayamadım :( çok tebrik ediyorum canım bebiş güzelliğine güzellik katmış maşallah rabbim kucağına almayıda nasip etsin inşallah da bir domatese göre göbüşün fazla büyük değil mi ya :o ???

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım , yorumun adsız olsa da senin pshindis serap olduğunu düşünüyorum aylar önce arayıp çağrıma dönmeyen arkadaşım olarak :) Çok teşekkür ederim güzel dileğin için. Evet göbüşüm biraz dar giyindiğimden olsa gerek biraz büyük. Ama çok güzel şimdilik.Umarım sen de iyisindir,en kısa sürede görüşmek üzere

    YanıtlaSil