6 Mart 2013 Çarşamba

Daddy's Little Princess

Benim minik kelebeğim ;
Bu hafta sana kelebeğim diyorum çünkü daha 14.haftanın sonundayken tam uyuyacağım sırada senin olduğun yerde bi kanat çırpması hissettim.Ama çok kısa sürdü 20-30 saniyecik . Mide hareketlerimden biridir deyip seninle uykuya daldık. Sabah oldu ve okula gitmek için hazırlanmaya başladım. Makyaj yapmaya başladığımda aynı yerde yine bi kelebek kanat çırpmaya başladı bu kez kelebeğimin kanatları birkaç dakika çırpındı benim için.. Tabii benim kalbimde en az senin kadar hızlı atmaya başladı o sırada. Seni bu kadar erken hissetmiş olabilir miyim bilmiyorum ama acemi anne adayı duygularıma bakılacak olursa sen bana merhaba dedin.

Ve bu haftanın tabiki en çarpıcı gelişmesi senin küçük bir prenses olduğunu öğrenmemiz oldu.
Yeni doktorumuz tam da ' İşte aradığım sensin.' diyebileceğim birisi. Ultrason muayenesine başlar başlamaz,adını ne koyacaksınız diye sordu. ' Erkek olduğunu düşünüyorum , ismi ...... ' diye öyle kendimden emin cevap verdim ki hala gülüyorum o halime. O sırada ekrana odaklanmış kocime döndü. ' Babası sen ne koyacaksın kız olursa ? ' Ve kocimden gelen beklenmeyen cevap ' Kız olursa yabancı isim koyayım diyorum, Kate olsun ' ( Onu da ikna etmişim hislerimin doğruluğuna , 2.ihtimali ciddiye almıyoruz ) Sevgili doktorumuz ve biz bir süre güldükten sonra gelen cümle . ' Bu  Mrs. Kate '
Kocim ve ben : Auowwwww ?????

Sonra ekranı bana çevirdi ve 'MRS. Kate , helloo, this is your Mom' diyip beni prensesimizle tanıştırdı. Bu kez seni uzun uzun izleme şansım oldu. O savurduğun tekmeleri ,yumrukları görünce inanamadım, meğer sen neler yapıyomuşsun da ben bunlardan bihaber hayatıma devam ediyomuşum.Neyse ilerleyen zamanlarda seni bol bol rahatsız ederim diyosundur.






 Bu da benim senin MRS. KATE olduğunu öğrenmemin şaşkınlığıdır. :)


Aslında tam da ben makyaj yaparken söylediğin o merhabadan anlamam gerekiyordu meleğim senin kokoş mu kokoş süslü mü süslü bir kelebek olduğunu. 
Peki bebişlerinin bir prenses olduğunu öğrenen anne-baba adayı ne yapar ? Sevinçle kendini bebek mağazasına atar. Ve Prenseslerine o günün hatırası ilk tulumunu alır , ama Didem ne yapar ? 1 değil 3 tane alır :)

Öyle güzel ki sana alışveriş yapmak . Hayatımda ilk kez kendim için olmayan bi şeye bu kadar çok seviniyorum. Nasıl oluyor da beni bu kadar kendine bağlıyosun? Beni nasıl büyülüyosun ?


2 yorum:

  1. Canim cok sewindim.kelebeginde sihhatle kucagina alirsin insallah

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiz canım. Amin inşallah

    YanıtlaSil