17 Nisan 2013 Çarşamba

23. hafta : İçeride Biri mi Var ?


Şuandan itibaren iyice gelişmiş hareket hissin sayesinde artık dans edişimi bile hissedebilecek kadar büyüdün sen. Seslere duyarlı kulakların var. Dinlediğim şarkılardan,sınıftaki gürültüye, elektrik süpürgesi sesinden köpek havlaması seslerine kadar farkettiğin bir çok ses var dışdünyada küçük kelebek... Sen doğduğunda bu gürültüler seni rahatsız etmeyecek.. Bu hafta bir mango kadarsın.
İncecik kırışmış bir cildin var . Seni görebilseydim eğer, kemiklerini,organlarını,kan damarlarını,derinin altını bile görebilirmişim. Ama seni hayal etmek, hareketlerinle avunmak, bu heyecanı yaşamak her şeyden güzel geliyor şu an bana.

Bulantılarımla vedalaştığımdan beri altın çağımın tadını çıkartıyorum küçük kelebeğimle. Çabuk yorulmalarım ve çok uyuma isteğim devam ediyor. Bazen gece bacaklarıma kramp giriyor sağa sola dönerken. Hep sola yatarak uykuma başlasam da şekilden şekle giriyorum gece boyunca. Ben uyuduğumda o da uyuyor sanırım,şimdiye kadar hiç uyandırmadı beni .Neler yaptığını merak edip , baby center'ın bu haftalardaki videosunu izledim.

Seni beklerken kafamdaki binlerce soruya cevap bulabildiğim kitabım, seni özlediğimde yazdığım günlüğüm, ve ihtiyacımız olan dua kitabımız

Bu hafta göbüşüm ne durumda ?




 Allah izin verirse her şey yolunda giderse sen doğduğunda o minicik bedenine giymen için sana aldığım yenidoğan setin işte burada.

                       İyi günlerde giy, bizi hiç bırakma benim küçük kelebeğim....


3 yorum:

  1. Merhabalar... Allah hayırlı doğumlar nasip etsin.. Sitenize baktım da şu hastane çıkışı pembe takım çok hoşuma gitti Allah izin verirse benimde bir kızım olacak. Malum alış veriş yoğun şu sıralar ama bir sorun var hep hayvan desenli ayıcıklı,börtü,böcüklü tulumlar görüyorum her yerde ama bende böyle sade şeyleri daha hoş buluyorum.. Aldığın pembiş hastane çıkışı takımın markasını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba mucize öykü , güzel dileklerin için teşekkür ederim. Ben de sana hayırlı doğumlar diliyorum , inşallah sağlıkla gelirler, ben alışverişimi çoğunlukla internetten yapıyorum. Bu takımı da unnado.com dan aldım. 10 lu hastane seti markası Zero Ten Baby . İyi günlerde giysinler süslü bebişler

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim didem.. bu siteye üye değildim hemen üye olup bakacağım çok yardımcı oldun çok sağol...

    YanıtlaSil