23 Ekim 2013 Çarşamba

Derin'le 12 hafta


Bu kadar güzel uyuyan başka bir bebek var mıdır acaba ?
Pofidik yanakları olan , incecik damarlarını bile sayabildiğim şeffaf mı şeffaf tenli, taşlaşmış kalpleri bile eritebilen yumuşacık bakışlı...
Ah o kokun... Ne çok şeye değer..
Güneşi andıran gülüşün...
Hep seni konuşasım var, her yerde seni anlatasım
Sözlerim küçük , yüreğim büyük
Senin annen olduğum için en şanslıyım...

12 haftalık tazecik annenim... Az biraz araştırıp okuduklarım,az biraz anane, büyük anne deneyimleri , büyük çoğunlukla da içgüdülerimle anneliğimi yürütüyorum.Bedensel temas kurmak en çok istediğin. Doğduğun andan itibaren seni istediğin kadar kucakta tutmayı , istediğin kadar emzirmeyi , slingde taşımayı , bol bol sarılıp öpmeyi her şeyden çok önemsiyor ve uyguluyorum.Bu kadar bağımlı ve yan yana olmaktan hiç şikayetçi değilim...

Geçen hafta ilk kurban bayramını geçirdin , bunlar bayramlık cicilerin ve şimdiden gardrobunda yerini alan yılbaşı kostümün...

















9 yorum:

  1. daha dün baktım bişi yazdın mı diye ben de kızıma yılbaşı kostümü araştırıyorum nasipse 1 aylık:)
    Derinimi gördükçe hevesim artıyor öpüyorum sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiz bebek giydirmek cok keyifli gercekten artik kendimden cok ona aliyorum. Ben yilbasi kıyafetini mothercare den aldm, bak istersen. Birde ig de satış yapanlar var ordanda bakabilirsin. Alya ya sevgiler

      Sil
    2. Kiz bebek giydirmek cok keyifli gercekten artik kendimden cok ona aliyorum. Ben yilbasi kıyafetini mothercare den aldm, bak istersen. Birde ig de satış yapanlar var ordanda bakabilirsin. Alya ya sevgiler

      Sil
  2. yerim ben onun süsünü püsünü! :) maşallah yavruma! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz pelincim.. maasallah yavrulara...

      Sil
  3. Ya çok tatlı maşallah, bu süslü püslü kıyafetleri nereden buluyorsunuz ben de bakıyorum var mı öyle başka önerebileceğiniz siteler ya da mağazalar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler goklins , beyaz tulumlar almıştım üzerini kendim işledim instagramdan ilham alıp. Kendi emeğin olduğu zaman daha bir güzel oluyo onları giydirmek.. Mağaza olarak mothercare , idil baby , h&m , zara'dan aldım. Ve de çoğunlukla online siteleri tavsiye edebilirim. Sevgiler

      Sil