3 Ekim 2013 Perşembe

2+2 !

2 ay 2 gün oldu ben anne olalı...
O gözalıcı bakışlarla tanışalı...
Bir minnak dişsiz ağızdan gelen gülümsemeyle mutlu olalı...

2 ayda ne çok büyüdün, ne çok şey öğrendin !
Acıkır acıkmaz delirircesine ağlamayı , babanla AGU BUGU'lu konuşmalar yapmayı , oturmakla gezmeyi ayırt edebilmeyi , annişini kalkar kalkmaz takip etmeyi , oyuncak seslerine tepki vermeyi , eldivenini çıkarır çıkarmaz ağzına götürüp elini yalamayı , geceleri artık daha uzun uyumayı , gündüzleri bizle daha çok vakit geçirmeyi , etrafını meraklı meraklı seyretmeyi...

Az evvel içime çektim o mis kokunu ,  her geçen gün biraz daha dayanılmaz olan yanaklarınla , o minnak ağzının köşesinden öptüm seni , şimdi uyuyorsun... Pamuktan beyaz teninin üzerinde hafifçe çattığın kaşların...
Kıpkırmızı mini minnacık ağzın...Aylarca beklediğim güzelliğin ...Bakmaya doyamayışım !

2.ayını ODTÜ'de kutladık . Göbeğini yanıma almayı unuttuğumdan hala takı çantamda duruyor...
Bugün 2.ay aşılarını oldun , kalça ultrasonun çekildi. Sen öyle ağlarken içimden neler koptu bir bilsen. Canın hiç yanmasın istiyorum , o cam gözlerin hep gülsün ....

















10 yorum:

  1. her yazını heycanla okuyorum inanki...
    içim bi tuaf oluyor
    öpüyorum o güzel kızını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım , heyecanlı bekleyişini izliyorum , biz de seni ve minik kalbini öpüyoruz

      Sil
  2. maşallah prensesine...duygularını çok güzel anlatıyorsun bizlere

    YanıtlaSil
  3. maşallah size didem hanım.. allah nazardan saklasın ikinizi de :)) yazılarınızı heyecanla bekliyorum ve büyük bir keyifle okuyorum.. derin bebek kocaman olmuş ve artık aileden biri gibi her anını merakla takip ediyorum.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz , evet derin her geçen gün büyüyor ve değişiyor.. bizden de sevgiler

      Sil
  4. maşallah canım çok tatlı kızın.
    ayakkabılarına bayıldım nerden acaba?
    bir de puset ne marka?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz, ayakkabılarını teyzesi yurt dışından almış
      Puseti Mamas Papas'ın Urbo modeli. Çok memnunum tam yattığından doğumdan itibaren kullanabiliyosun

      Sil
  5. dideeeem sana inanmıyorum, en son yazını okudugumda avakado büyüklüğündemiydi neydi derin hanım, şimdi aramızda ve sen ne güzel bir anne olmuşsun ağlaya ağlaya okudum yazılarını :) sende bana inanamayacaksın halihazırda 38+4 günlük hamileyim her an doğurabilirim heyecanı yaşıyorum bir yandan da bugün rutin salı çayımızı içmek üzere melek hocalara gitmeyi planlıyorum :) sana kuzucuğunla ve eşinle sağlık ve mutluluk diliyorum, darısı bizim başımıza inşallah bize de bebeğimizi sağlıkla kucağımıza almak nasip olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serap gerçekten inanamadım , harika bi haber bu her ne kadar çok geç öğrensem de :) Tebrik ederim , sağlıcakla kucağına almanı ve mutlulukla büyütmeni dilerim. Salı çayına kuzuşumla birlikte katılmayı çok isterdim, tüm arkadaşlara selam söyle hepinizi özledim

      Sil