3 Aralık 2012 Pazartesi

Lokum KEKler


Uzun bir aradan sonra kaldığım yerden mutfak maceralarıma devam. 
Bu lokum kekler yapıldığı saat bitebilen , isminden anlaşılacağı üzere lokum gibi ve oldukça lezizdir arkadaşlar
Tavsiye olunur.
Nasıl yaptım? Keki için :
4 yumurta 
1,5 su bardağı şeker, yarım su bardağı sıvıyağ
yarım su bardağı süt, 
kabartma tozu, vanilya
2,5 su bardağı un ( veya daha fazlası veya daha azı siz ayarlayın )
Sosu için :
3 su b süt , 4 yemek kaşığı kakao
yarım su bardağı pudra şekeri
yarım su bardağı sıvıyağ veya tereyağı

Keki kare bir borcamda pişirdim ve soğuyana dek bekledim , soğuyan kekten minik küpler kestim.
Kestiğim her bir küpü çikolata sosuna ( soğumuş ) bulayıp sonra da hindistan cevizi ile kapladım.
Afiyet olsun !

Bunlar da lokum keklerin mutfağımda nasıl göründüğü ...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder