10 Mayıs 2012 Perşembe

2 lezzetli salata / 2 delicious salad

En son hazırladığım masamdaki salataları yazmak istiyorum bugün istek üzerine.
İkisi de birbirinden kolay
İlki Elmalı Lahana Salatası
İkincisi Kabak Salatası
Elmalı için;
bir miktar beyaz ve mor lahanayı ince ince kıyıyoruz.Zeytinyağı,limon,tuz,nar ekşisinden oluşan sosla buluşturup bi güzel karıştırıp ağzı kapaklı bi kapta 1 gece bekletiyorum.
Ertesi gün bu sosla bütünleşmiş karışıma havuç rendeliyorum.Ardından jülyen doğranmış golden elma doğruyorum incecik ama rendelemiyorum elmaları aksi takdirde sulanabilir
Üzerini cevizle süslüyorummm .
Kabaklı için;
4 kabağı rendeleyip az bir yağda kabaklar ölene kadar pişiriyorum.Kabaklar pişince içine küçük doüranmış ceviz veya fındık ve dereotu ekliyorum.
Ve servis yaparken üzerine yoğurt sos ve biber sos
Afiyet bal şeker olsun......








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder