1 Ağustos 2017 Salı

4 yaş


      4 yıl önce bugün 1 günlük bir anneydim. Aynı odada bile yalnız kalamadığım, ya ağlarsa ya yetişemezsem diye endişelenip korktuğum, sebepsizce iç çekerek ağladığım lohusa hallerimin 4.yılı

  Sen büyüyorsun ya , artık 4 yaşındasın ya , işte benim de anneliğim 4 yaşında.

  4 yaş ne demek biliyor musunuz? Arkadaş olabiliyorsunuz demek. Benim yol arkadaşım , mutfak yardımcım , can dostum , + 1 alışveriş canavarım .. Artık dünya turuna bile çıkarız bence .

''Ben büyüdüm anne'' ve ''ben büyük değilim anne,nasıl yapayım '' cümleleri arasında geçen günlerimiz var . '' Saçlarımı kes anne , ben bebek olacağımm'' diye ağlamaların var . '' Hayııır sen öğretmen değilsin , sen ANNEsin '' diye haykırışların , itirazların var.

Evet ben 4 yıldır güzel gözlümün annesiyim. Masallar okuduğum, drama yaptığım, gemide bile saklambaç oynadığım, minişlerini konuşturduğum güzel gözlüm ...

Artık pek çok şeyi yaparken bana ihtiyacı olmayan 4 yaşındaki minnak kuzu! ( bu hiç değişmeyecek ) Kendi hatıralarını biriktirebilen , parkta tek başına oynayabilen, hemen herkesle tanışıp arkadaş olabilen, yemeğini yeyip ellerini yüzünü yıkayabilen , öğretmeni ve arkadaşlarıyla sinemaya gidebilen bir minnak kuzu.

'' Anne ben bunu yapabilirim, içciyacım yok''

Senin bana olmasa da benim sana hep ihtiyacım olacak . Uyurken ellerini tutmaya , üzüldüğümde  kucaklamana, iyileştirici öpücüklerine , menekşe gözlerine

 Güzel günlere..
      Sevgiyle..
         Annen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder