31 Temmuz 2014 Perşembe

Kızım'a : İyiki doğdun !


Geçen sene bugün sen doğdun ...
Sen doğdun , bir anne doğdu !
Geçen sene bugün , korku , heyecan , endişe , hüzün , sevinç ....Sonra sen...
Minicik bir kız , cam gibi gözleriyle bana baktı , kokumla uyudu ...
Sana bakmak
Bir beyaz kağıda bakmaktı
Sana bakmak suya bakmaktı
Sana bakmak bütün rastlantıları reddedip bir mucizeyi anlamaktı
Sana bakmak Allah'a inanmaktı

Minik kuzum sen geldin , ben aşkı öğrendim
Kendimden başkası için yaşamayı , bi gülüş için her şeyden vazgeçmeyi , her akşam kafamı yastığa koyunca şükretmeyi öğrendim.
Yok ben yapamam derken aslında hayatımda yaptığım en güzel şeyin sen olduğunu öğrendim.
Canım sıkılınca seni düşünüp gülümsemeyi öğrendim.
Büyümeyi öğrendim , cesareti öğrendim.
3 kişinin 2 kişiden daha güzel olduğunu öğrendim.

Zaman ne zalimmiş bir kez daha öğrendim . 3 gündü , 40 oldu , 6 ay derken 1 yıl geçmiş...
Hayatımız şenlenmiş , mutluluk kelimesi anlam kazanmış ...
''Her annenin bir kızı olmalı '' dedikleri doğruymuş...

Canım kızım ; şimdi sen 1 yaşındasın , bense 28. Seninle hayatımda çok şey değişti ama içimdeki deniz hiç durulmadı.Daha da güçlendi.
Senin de ömründe hep mutlu , ayakları üzerinde duran , hayata sımsıkı tutunan , ne istediğini bilen , onurlu , içindeki denizi durulmayan güçlü bir kadın olmanı dilerim.
İyiki doğdun , iyiki benim kızım oldun !



8 yorum:

  1. yine çok duygulandım yazınızı okurken ne güzel anlatmışsınız duygularınızı :)) gerçekten şanslı annelerin kızı olurmuş bende çok şanslıyım sizin gibi :)) Allah Derin'e ve size sağlıklı uzun ömürler versin hep çok mutlu olun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok şanslıyız biz kız anneleri :) Çok teşekkür ederim beğenileriniz ve içten dilekleriniz için... Nice mutlu günlere bebişlerimizle

      Sil
  2. ne güzel yazmışsın..

    didemcim bu kız çok güzel :) ömrü de kendi kadar güzel olsun..canım benim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler pelin , inşallah amin o güzel dileğine ... Arin'e sevgiler

      Sil
  3. allah kızınızı size bağışlasın. çok tatlı.

    YanıtlaSil
  4. Nerelerdesiniz merak ettim sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe başladığımdan beri hiç vaktim olmuyor bişeyler yazmaya, hem anne hem öğretmen olmak zormuş, merak edildiğime sevindim , çok teşekkür ediyorum

      Sil