10 Şubat 2014 Pazartesi

6. ay


Ah benim çimen gözlü kızım !
Her sabah ilk karşılaştığımız günün heyecanıyla kucaklaşıyoruz kocaman açtığın gözlerin , en içten gülümsemenle ... Tosbik ayakların havada , bazen ağzında ...

Kısa süreli desteksiz oturmaya başladın , ilk uçak seyahatını yaptın , anneannenle dedene uçtun.
Ek gıdaya geçtin , senin de artık öğünlerin var.
İlk tattıkların : yoğurt , elma , armut , sebze çorbası
İlk kez sesleri birleştirdin , da-da -da , ma-ma-maaa nidalarınla gittiğimiz her yeri şenlendirip , etrafın ilgisini çekiyoruz. Baban seni kimselere göstermek istemiyor , sandıklarda büyütelim istiyor ...

Bu ay ilk kez tam tur dönmeye başladın , altta kalan kolunu desteksiz çıkarabildin ...
Akşam yemeklerinde bize katılmaya başladın , soframızda ne varsa ...

En çok ayaklarınla oynamayı , bi güzel ağzına almayı ve yuvarlanmayı seviyorsun bu aralar
Favori oyuncağın Sophie

Dün iğne ucu kadar beyazlık göründü o güzel ağzında , sanırım incilerinin görünmesi yakın...




                               28. yaşımı seninle kutlamanın mutluluğu



                                Yarı yaşını kutladık küçük kelebek












Sımsıcak bakışlarıyla içimi eriten minnak kuzum ; bense hala senin annen olduğum için en şanslıyım ve seni çok seviyorum.. 


11 yorum:

  1. Nasıl güzel bir minnak kelebek bu maşallah:)
    Allah nazarlardan saklasin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz , inşallag sizin de minnağınızla güzel haberlerinizi bekliyorum

      Sil
  2. allahım nası güzel bi kız bu böle! maşallah kuzucuka! :) allah ömürlerini de kendi gibi güzel eylesin bebeklerimizin.... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin pelincim inşallah bahtları güzel olsun

      Sil
  3. maşallah sana kuzum benim... ne tatlısın sen öyle... allah seni anne ve babana bağışlasın

    YanıtlaSil
  4. didem hanımcım sizi ve Derin'i özledik :))) yeni haberlerinizi bekliyoruz... yeni yazınızı göremeyince merak ettim açıkçası her şey yolundadır umarım .. sevgiyle kalın :)))

    YanıtlaSil
  5. didem hanımcım sizi ve Derin'i özledik... yeni haberlerinizi bekliyoruz.. o kadar aileden biri gibi oldunuz ki merak eder oldum minik Derin'i :))) yeni yazınızı göremeyince merak ettim. her şey yolundadır umarım... sevgiyle kalın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Ümit hanım , gayet iyiyiz ikimiz de , ancak gün geçtikçe Derin hareketleniyor , daha az uyuyor , ben de onunla ilgilendiğim için daha az vakit bulabiliyorum yazmaya, en yakın zamanda 7.ayını anlatacağıma Derin'e. Bizi düşünmenize cok sevindik, Öpüyoruz sizi

      Sil